11 yaşındaki engelleri olan Melody'nin okul hayatıyla birlikte başlayan akran zorbalığıyla, kelimelere sıkışıp kalmasıyla dolu ve bir o kadar da bitmeyen umutlarıyla, cesaretiyle aştığı engelleri konu alan bir kitap. Sadece o yaş skalasındaki çocuklarımızın değil yetişkinlerin de hala zorbalıktan kurtulamadığı dünyamızda farkındalık kazanması için okuması gerektiğini düşünüyorum. Su gibi akıp gitti. İkinci kitabı en kısa sürede temin edip güzel kızımızın onca zorluğa rağmen başardığı diğer hikayelerini de okumak için sabırsızlanıyorum. :)