Açıkcası kitabı beğendim. Gayet güzeldi. Adından da anlaşılacağı gibi kitapta bir tane doktor var. Göreve yeni başlamış ama başladığı yerde elektrikler yok, gerekli ihtiyaçları az olduğundan dolayı bu yere alışması zor oluyor. Her türlü durumla karşılaşmakta ve bildiklerini uygulamaktadır. Ve ayrıca ilk başladığında hastalara bakarken korkmakta ama zaman geçtikçe daha tecrübeli olup hastalardan korkmamaktır. Yaşadıkları anıları anlatıyor kısaca. Hic sıkılmadan okuyabileceğiniz bir kitap. Mutlaka öneririm.