📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben de bu kitabın her yaş aralığında okunması gerektiğini düşünenlerdenim. Çocukluk , ergenlik ve yetişkinlik dönemlerinde okunmalı farklı farklı bakış açıları kazandırmakta her yaş döneminde
sonu benim için hüzünlü bitti , genel olarak kitap düşündürücü ve insan doğasına ait farklı bakış açıları kazandırmakta.
eğer bu kitabı okumamışsanız gerçek şu ki : bu yaşamınızda büyük bir eksklik demektir