Beni evden çıkıp sokaklarda gezinmeye zorlayan şey ne? Tek başıma dalgın dalgın dolaşıyorum ve bu insanı gevşeten bir yaz gecesi gezintisi değil, bir yere varma acelesi içindeyim, ama nereye? Ara sokaklara giriyor, kapı aralıklarına bakıyor, kepenkleri yarı kapalı pencerelerden içeriyi dikilizliyorum. Konuşacak birilerini bulmak istiyor ama aynı zamanda karşıma birileri çıkacak diye korkuyorum.
Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar ya. Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden üzerinden. Kasvet öyle değil ama ,zamk gibi bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor