Keyifle okudum. Hem çocuklara hemde yetişkinlere hitap ediyor. Muhtemelen devam serisi de var. Bazen insan yaşayamayacağı hayalleri okumak ve o şekilde yaşamak istiyor.
Tüm bu zaman boyunca, bir hayal ürününün peşinden koşmuştuk. Bunu nasıl görememiştim? Tek yapmam gereken bunu adamakıllı düşünmekti aslında. Bu hayal ürününe nasıl inanmıştım?
Çünkü benim dışımda herkes inanmıştı. Ve ben de kendi fikrimi oluşturacak kadar güçlü değildim.
Okuduğum en iyi tarih kitabı serisi, en iyi de yabancı tarih yazarlarından. O zamanlara tüm herşeyi ile gidiyorsunuz. Kendinizi bir zeytin ağacı altında günü batırırken hayal ediyorsunuz. Ömrüm vefa ederse bir yirmi yıl sonra yine okumayı düşünüyorum.