Bir şey içimi acıtıverdi. Bu öylesine derinlerime gömülmüş bir şeydi ki, onu oradan çıkarmak bütün benliğimi yıkabilirdi. Acı gözlerime çatıya vuran yağmur damlaları gibi doldu. Onu yeniden derinlerime gömdüm.
"Bazen bazı şeyleri dışa vurmak iyi gelir. Başka birine anlatırken, aslında kendine anlatırsın. Karşındaki kişi yalnızca ses çıkarır. Konuşan sensindir."
"Çoğu şey zaten delilik. Mantığın tutkuda yeri yok. Psikologlara bakacak olursak, mantığın zaten hayatımızda fazla bir yeri yok. Yaptıklarımızı mantığa büründürmeye çalışıyoruz ama aslında bizi yöneten hormonlar, içgüdüler ve feromonlar. Acı ama gerçek."