📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acı çekiyorsun, öyle değil mi? Üşüyorsun, gece gözlerini kör ediyor, zindan seni her yandan sarıyor, ama belki de yüreğinin derinliklerinde seninle oyun oynayan o beş para etmez adama karşı duyduğun çocuksu aşkın parıltıları vardır! Oysa ben zindanı içimde taşıyorum, içim kışla, buzla, umutsuzlukla dolu, ruhum karanlık. Neler çektiğimi biliyor musun?
Seni arayıp yeniden gördüm. Heyhat! Seni iki kez görünce, bin kere daha görmek istedim, seni her zaman görmek istedim. Bu cehennem yokuşunda insan kendini nasıl durdurabilir ki? Artık kendime ait değildim. Şeytan bir ucunu kanatlarıma bağladığı ipin diğer ucunu kendi ayağına düğümlemişti. Senin gibi boş gezmeye başladım. Sundurmaların altında seni bekliyor, cadde köşelerinde seni gözlüyor, kulemin tepesinden seni izliyordum. Her akşam geri döndüğümde kendimi daha taşkın, daha umutsuz, daha büyülenmiş, daha mahvolmuş hissediyordum!