"Erkekler, kadınların kendilerinden daha önde olduğunu bilirler. Bu yüzden ya en güçsüzünü ya da en umursamazını seçerler. Böyle düşünmeselerdi eğer kadınlarından da kendileri kadar bilgi sahibi olmalarından korkmazlardı."
Benim de sözlerimle seni kırdığım çok oldu ama sonrasında bunu daima anlardım. Canım acırdı ancak kendime hakim olamaz, sözcüklerin ağzımdan çıkmasını engelleyemezdim. Onları daha söylerken pişman olurdum ama sen sözcüklerle kolayca hücuma geçerdin. Ne söylerken ne de sonrasında birilerine acırdın. İnsan senin karşında tamamen savunmasız kalırdı.