Neler görmedim ki yeryüzünde:
Bir çocuk gördüm ay’ı kokluyordu.
Bir kafes gördüm kapısız, aydınlık çırpınıyordu içinde
Bir merdiven gördüm,
aşk oradan çıkıyordu melekler katına
Bir kadın gördüm, havanda nur dövüyordu.
öğlenleri sofralarında onların ekmek vardı,
sebze vardı, çiğ tabağı vardı,
sevginin sımsıcak kasesi vardı.
Bir dilenci gördüm kapı kapı dolaşıp
tarla kuşu şarkısı dileniyordu
Ve bir çöpçü kavun kabuğunda secde ediyordu.
Bir kuzu gördüm uçurtma yiyordu.
Bir eşek gördüm anlıyordu yoncayı
“Nasihat” otlağında bir inek gördüm, toktu.
Bir parça ekmeğim var,
biraz aklım ve iğne ucu kadar zevkim
Bir annem var ağaçların yaprağından daha güzel
Akan sudan güzel dostlarım.
Ve bir Tanrı, şuralarda bir yerde
Şu şebboylar arasında, şu uzun çamın dibinde
Suyun bilinci üzerinde, yasasında bitkilerin...