Bir solukta okudum. Akıcı bir dille yazılmış. İçten ve içimizde olan bir çok şeyin kaleme alındığını hissettim. Kalemi daim olsun. Sıra diğer kitabı Mesafeler de.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beğendim çünkü;
Bir ufacık kıvılcımın bile neler basarabildiği öyle güzel anlatılmış ki .. bana ışık olan bir çok cümlenin altını çizdim. Duygular rehber davranışlar fiziksel adımların sahibi nasıl olur anladım. Anlatılmaz okunur dediklerimden oldu.️
Çok beğendim. Uzun süredir böyle merakla okuduğum bir roman olmamıştı. Varken yok olmayı yaşatan, zaten yokum diyerek unutmanın ne kadar önemli olduğunu vurgulayan bir kitap okumamıştım. Daha nice karmaşık görünen aslında tamamen içimizde olan bir duygu durumları ile alınmış. Tavsiye ederim ️
Uzun zamandır böyle bir kitap okumamıştım. Hangi satıra baksam iç sesim, hangi cümleye baksam kırılganlıklarım, hangi sayfayı çevirsem o tanıdık hüzün...