Bir kadın yaratılmıştı ve yaratılışındandı iyiliği.
Akılda ve asalette hemcinslerinden daha ileriydi. Çünkü daha genç bir kız iken tek derdi asalet ve şerefti. Onun tüm akranları oyun ve eğlenceye dalmıştı oysa.
Onu selamlarken görüyorlardı tebessümlerin en güzelini. Dudaklarının ardındakileri Allah'tan başka kimse bilmiyordu.
Gözlerimin önünde olmasına mani oluyordu engeller. Ey toprak! Duydun mu ona ilettiğim selamı. Yazık ki geciktim yakından selamlamaya senin bağrında şuan yatmakta olanı!
🍁🍁🍁