...İran Şahı mı Hint imparatoru mu ne, Asya'da bir yerlerde biri sadrazamına demiş ki, "Bana kederli olduğumda sevineceğim, sevinçli olduğumda kederleneceğim bir cümle yaz." Sadrazam da şey yazmış "Bu vakit geçip gidecek."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hele cenazeyi çok iyi hatırlıyorum...Bir tek ben ağlamıyordum. Bizden ayrıldı diye öyle kızgındım ki anneme, bir damla gözyaşı dökmek gelmiyordu içimden.
O zamandan beri öfkenin acıya karşı en iyi ilaç olduğunu düşünürüm hep.