.."Yanlız şu kadarını söyleyeyim ki, insanların zaaflarını maruz görmeye taraftar değilim. Kuvvetli olmak her şeyin fevkindedir. Kuvvet her haraketi mazur görebilir.
Acizlere acımak ise sersemliktir"..
Hayat dediğin başka nedir zaten? Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.