Tek oturuşta bitirdim, kafamı bile kaldırmak istemedim. Aralarındaki çekişmeler, sonrasındaki aşk o kadar güzeldi ki...
Okurken karakterin adına utanıp anlıma da vurdum. Yaptıklarından sonra "İşte benim kızım" da dedim. Ve bunu dediğim kısımda orada olup herkesin suratına pis pis sırıtmayı o kadar isterdim ki.
Tekrar dönmek ve okumak isteyeceğim bir kitap. Elimin altında hep tutmak isteyeceğime eminim. Çok güzeldi. Okurken kalbim pır pır etti.