Bir şeyi derinden hissediyorsun ama onu ifade etmeye takatin yok. Gerçekten de bazen ne kadar çabalarsan çabala dile gelmeyen şeyler var. Kalpte olan bitenin söze dökülemediği anlar var. Kalbin, en iyi bildiği duyguyu anlatmaktan âciz kaldığı hâller var.
|Ebrar Akbulut
Mümkün mü bu ?
Evet, mümkün !..
Nasıl ?
Unutarak !
Unutarak mı ?
Elbette !.. Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında.
Ya hatırlamak !..
Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte ; kâh unutup kâh hatırlayarak…