çveneburi

çveneburi
@Canbaz10
"Allah güzel olanı daha da güzelleştirmek için erteleyebilir."
Önlisans
Balıkesir
7 Mart 1989
75 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Her şey geçer, her dert unutulur, unutulmasa insanoğlu çıldırır. Unutmak ne büyük nimet. Sen şimdi, canını sıkan her meseleyi misafirin say. Hem Mevlam ne yücedir, kulunu hiç darda koyar mı ? Koymaz elbet, sen gönlünü ferah tut
Reklam
Allah da bazen kulunu , bilmediği daha büyük üzüntü ve yıkımlardan korumak için bir parça üzülmesine izin verir..
Lâ tahzen! (Üzülme!) İnsanlar senin kalbini kırmışsa üzülme! Rahman: (c.c), “Ben kırık kalplerdeyim” buyurmadı mı? O halde ne diye üzülürsün ey can? Gündüz gibi ışıyıp durmak istiyorsan; Gece gibi kapkaranlık nefsini yak !.. “Derdim var” diyorsun; Dert insanı Hak’ka götüren Burak’tır; sen bunu bilmiyorsun. Sanma ki dert sadece sende var. Şunu bil ki; Sendeki derdi nimet sayanlar da var. Ayağın kırıldı diye üzülme! Allah senden aldığı ayak yerine belki sana kanat verecek. Kuyu dibinde kaldın diye üzülme! Yusuf kuyudan çıktı da Mısır’a sultan oldu, unutma! İstediğin Bir şey; Olursa Bir Hayır, Olmazsa Bin Hayır ara Herşey üstüne gelip seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiğinde sakın vaz geçme: - Çünkü orası gidişatın değişeceği yerdir. |Mevlana

çveneburi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
23 saatte okudu
·
2025 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma