Müştereklik mi? Bizim aldığımız her nefeste, Sezar'ın son nefesinin molekülleri var. Ve aynı şekilde soylu imparatoru bıçaklamak için elini kaldıran hain Brutus'ün nefesinin de. Bu bizi Sezar yapar mı? Ya da Brutus?
Dışarıda koca bir dünya vardı, bombaların, savaşların, elektrikli sandalyelerin dünyası ve kendisi o dünya hakkında hiçbir şey bilmiyordu. Aptalın tekiydi, öylesine ahmak ve umutsuz biriydi ki kendisi olmaktan utanıyordu...