Cankenari

Cankenari
@Cankenari
Bana öyle geliyor ki, hakikaten yapabileceğimiz bir tek iş vardır, o da ölmek..
Sayfa 14
Reklam
İnsanlar gündüzleri sokaklara saçarken geceleri duvarların arasına sıkıştırırlar mutsuzluklarını. Üzerine perde çekerler. Bu yüzden barınmaktan ziyade saklanmak için kullanılan yerdir ev dediğin.
Günlerden cumaydı. Salı pazarında kaybolmuştum. O gün tek başıma evimin yolunu buldum. Dilediğiniz kadar uğraşın, ben kendi başıma yolumu bulurum. Ama seni bir başına bırakmak istemezler. Herkes başka tarafa çekmeye çalışır seni. Suskunluğunu korkaklık zannederler.
Hayatı çekilmez kılan insanlarla doludur etrafın. Sana, güvenmeyen gözlerle bakarlar. Her daim üzerindedir bakışları. Dilleri başka şeyler söyler, bakışları başka. Anlattıklarınla ilgilenmezler. Yalnızca duymak istediklerini söylemeni beklerler. Yeni fikirlere değil, kendi fikirlerini onaylatmaya ihtiyaçları vardır. Samimi görünmeye çalışan şarlatanlardır onlar.....
Ben bu dünyanın düzenini değiştirecek olanım. Kahramanlarınızı öldürmeye geldim. Çünkü nerede bir kahraman varsa orada zulüm de vardır. Zulmü meşrulaştırma çabalarıdır tüm kahramanlık hikâyeleri. Kahramanlarınızı öldürün. Ya da bırakın bunu sizin yerinize ben yapayım. Ama öncelikle, fazla akbili olan var mı?