Benim şanssızlığım bütün insanları - tabii her şeyden önce, benim için en mükemmel olanları- iyi kabul etmem, aklımla ve kalbimle iyi kabul etmemdir...
Bazen üzerimde, beni bir anda denizin dibine çekebilecek kurşundan ağırlıklar varmış gibi hissediyorum ve her kim beni tutmak ya da "kurtarmak" istiyorsa bırakıveriyor...
... çünkü zamanımı çalacak benden ve ben bütün zamanımı ve bütün zamanımın bin katını ve mümkünse dünyadaki bütün zamanı senin için ayırmak istiyorum, seni düşünmek için, sende nefes almak için.