Kitap gerçekten harikaydı. Bir kitap değil de bir öğretmenle bir psikologla günlerce konuşup dertleşip terapi görmüş gibi hissettim .Felsefi açıklamalara çok girmek istemiyorum ama yolunu kaybetmiş, geçmişle ve gelecek arasında sıkışmış,toplum çevre aile için yaşayan etrafındakileri mutlu etmeye çalışan kendi benliğinden bihaber ne istediğini hala bilmeyen herkese ışık olacak bir yapıt.Kısaca “Dünya basit bir yerdir ve herkes bugünden itibaren mutlu olabilir.”