Nesli

Nesli
@Canmihri
İyi kalpli olmanın, mükemmel olmaktan daha değerli olduğunu öğrendim.
"Bardağının yarısı dolu mu boş mu?" diye sordu köstebek. "Galiba bardağım olduğuna şükrediyorum," dedi çocuk.
Alıntı
Reklam
“Başarı ne sence? “diye sordu çocuk. “SEVMEK” dedi köstebek .
Alıntı
“ASLINDA HİÇBİR ŞEY YASA DIŞI DEĞİLDİ ÇÜNKÜ ARTIK YASA DİYE BİR ŞEY YOKTU.”
Alıntı
Düşündüklerimizden ibaretiz. Şu an olduğumuz kişi düşündüklerimizden doğar Düşüncelerimizle dünyayı yaratırız. ~BUDA
Sayfa 69·Kitabı okudu
Dünyan yansımandır senin.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Reklam