Şuan ki ben bensem önceki ben kimdi ? Hayat bizi sürekli dönüştürüyorsa asıl olan bizi nasıl bulacağız ? Ya da her dönüşüm bizi gerçekte olmamız gereken kişi mi yapıyor ?
Sanki gizliden birileri şehre girmiş ve tüm insanlara inceden inceden yılgınlığı aşılayıp gitmiş gibi. Gazla zehirlenmek gibi de gözle gördüğümüz bir şey yok ama var...