Şimdi şimdi düşünüyorum da sevdiğini söylediğin bir insanın "sen daha iyisine layıksın" demesi kadar kırıcı bir şey yok şu hayatta. İstemiyorum demek daha büyük bi dürüstlük bence.. Başka biri değil, daha iyisi veya kötüsü değil sizi sadece siz olduğunuz için seven birisine kurmayın bu cümleleri lütfen...