Kendimi tanımanın bu kadar zor olacağını kimse söylememişti ama... Tamamen öz benliğime inmiş olsam belki o zaman her şey kendiliğinden çözülür. Ama nasıl işte ? Severek mi ? Sadece mi ? Hayatın özü mü sevmek...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet unutmamak adına buraya yazıyorum. Bugün bağışlıyorum kendimi, odasında sessiz bi köşede öylece duran çocuğun elinden tutup kaldırıyorum. Teslim oluyorum, bugün tam anlamıyla kabul ediyorum benliğimi. Hatalarıyla, günahlarıyla, eksik ve yanlışlarıyla sarılıyorum içimdeki o çocuğa. Hayır edebiyat yapmak değil amacım, sadece salıyorum artık şu Merve'yi. Özgürlüğüne her şeyden daha düşkün olan bu kuşu serbest bırakıyorum artık...