Bir yere davetliydim, asansöre bindim neyse 7-8 yaşlarında ağlamaklı, huysuz bir kız çocuğu babasıyla birlikte o da bindi. Diğer adam ne olduğunu sordu.Çocukta annem çizdiğim kağıdımı çöpe atmış dedi. Babası da kağıdı bulmak için bizim dairede oturan komşuların çöpünü karıştırmaya gidiyoruz dedi.Bulacağız diye de kızını teselli ediyordu. Arkadaşlar şaka mısınız! Tasma takmış çocuklar nereye çekerse oraya gidiyorsunuz. Yemişim pedagojisini bu resmen şımarıklık.