e s s

e s s
@Canperverim
“Senin sessizliğinden alırım sözlerimi Sûretin harflerimin kıvrımlarında durur Yoksa bir feryat mıdır gökyüzünde bulutlar Sinende mi taşırsın ayna kırıklarını Senin fotoğrafların benim âmâ gönlümden Alıp gider güneşin kuytularına beni Aklımı ellerinde cana ziyan görürüm Unuturum feleğin rüyalarında seni”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Nihân kıldı gözlerin bana kapılarını Oysa ben gözlerinden varırdım yüreğine Her bakışın bir damla âb-ı zindegân idi.”
“Yüreğimden fışkıran bir “âh” mıdır gözlerin Beni benden koparan “eyvah” mıdır gözlerin”
“Alaca bir at koşar içimde Ezer toynaklarıyla anılarımı.”
“Zamanla uyum kazanmama yardımcı olabilir misiniz. Zaman çok yavaş geçiyor. Bazen kendimi sonsuz bir okyanusun dibinde uslu bir yosun gibi algılıyorum. Zaman, üzerimden kayıp geri dönüyor. Her şey tekrardan ibaret oluyor, bazen de fırtına çıkıyor.”