sadececan

sadececan
@Cansamett
bazen hayat çok acımasız olabiliyor
"Öyle yorgunum ki! Bu kadar bitap düşmemin nedenini çözemiyorum. En önemsiz işler bile halsizleştiriyor beni. Şu an elimde bir iş olsa da yapabileceğime emin değilim. En fazla da bu fikir eziyor içimi."
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar hep çekip giderler. Yürek unuttuğundan ve pişmanlıklar öldüğünden değil. Birtakım şeyler, sevecenliğimizde kalmayı sürdürür hep...
1000Kitap
Nasıl olur da insan kendine uygun gördüğü rol uğruna, kendini ortadan kaldırır?
1000Kitap
"Ah kardeşler, gönlümün yükünü kaldıramıyorum."
1000Kitap
İyi insanlar kırıldıkları zaman sevmeyi bırakmazlar, göstermeyi bırakırlar.
1000Kitap