"Dünyadan o kadar çok uzağız ki kim olduğumuzu unutmamız o kadar uzun sürmeyecek. Hatta birbirimizin adını söylemek bile aklımıza gelmeyecek. Neye yarar ki adlarımız ne işimize yarayacak ? Hiçbir köpek bir diğerini bizim koyduğumuz adla tanımaz eğer tanıyacaksa onu ayırt eden kokusuyla ve kendini de kendi kokusuyla tanır. Biz de burada başka tür köpek gibiyiz birbirimizi havlamamızdan, sözlerimizden tanıyoruz. Geriye kalanlar yüz çizgileri, göz rengi, ten rengi,saç rengi hesaba katılmıyor. Sanki bunların hiçbiri yok. Ben henüz görüyorum ama ne zamana kadar? "