Huzuru bahşet bana tanrım
cenneti küçük odama taşı
emanet yaşıyorum
diken üstü, kambur altı
emanet duruyorum ayakta
emanet gülümsüyorum, emanet çalışıyorum
emanet harcıyorum zamanı
Bazen devam etmek için bir gram heves bulamayız içimizde. Her şey gözümüze anlamsız ve saçma görünür. Boş bir çuvalı sürükler gibi oradan oraya sürükler dururuz kendimizi. Yaşamanın bir görev olduğunu bilir, görev gibi yaşamaya devam ederiz. Eşyanın kanunu böyledir çünkü,zamanı gelince mecburen geçer..
İnsanların görünüşleriyle dalga geçmekten daha aşağılık bir şey varsa o da insanların görünüşlerini eğlenceye ve paraya tahvil edip onları küçük düşürmektir.