Cansu

Eğer biz farklıysak... dünyada farklı olur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayatın bir anlamı olmadığına göre endişelenmemize de gerek yok. Kendi anlamlarımızı yaratmakta özgürüz. Hayatlarımızı olabildiğince dolu dolu yaşamakta özgürüz. Yaşamlarımızdan bizler sorumluyuz ve hak ettiğimiz yaşamı elde ederiz.
Özgür olmak..... çok korkutucu. Ayrıca çok uzun bir yol. Bu yüzden özgür olmadığıma inanmak daha güvenli. Hayal dünyasında yaşamakta.
"Var olmak, öylece orada bulunmaktır." - Jean Paul Sarte
Dünya ve hayatlarımız sadece onlara verdiğimiz anlama sahipler. Bu da bizim özgürce seçtiğimiz bir anlamdır. Bir hapishanede olabilir çok sayıda olasılıkta.