Cansu

Sınırı olmadığında çok uzağa gidebileceğini düşünüyor insan. Bilmiyorum belki de bu, ailen olup da sınırsız olduğun durumlarda geçerlidir. Hem ailen hem sınırın yoksa, uzakların bir anlamı yok; çünkü kalkıp gitme isteğin olmuyor. Zaten her şeye, bütün dünyaya uzaksın, daha nereye gideceksin?
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Onların fikri benim kontrolümde değil ve onların güvensizliklerini beslemek de umrumda değil.
İnsanların her zaman fikirleri olacaktır ama bunlar benim taşıyacağım bir yük değil.
Acele eden en kısa yolu seçer, sabırlı olan yolun tadını çıkarır.
Mühim olan ne kadar hissederek yaşadığın, yeryüzündeki bu sınırlı zamanın ne kadar tadını çıkarabildiğin. Hayatımızı, gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini bilmediğimiz idealler peşinde tüketmeyi değil, yaşamayı savunuyorum. Büyük hayallerle çok zaman kaybettik, artık basit şeylerin zamanıdır.