Bir anlamda, bir şey olmak güven vericidir. Ama ben yalnızca "bir şey" değilim, değişiyorum. Diğerleri bana baktığında yalnızca onların gördüklerinden ibaret oluyorum başka bir şey değil. Ama bu gerçek beni yansıtmıyor.
Belki dünyayı değiştirme özgürlüğümüz yok ama bakış açımızı değiştirme özgürlüğüne daima sahibiz. Dünyayı daha geniş bir açıdan görmek ya da görmemekte özgürüz.
•Sonu mezarda bitecekse yaşamanın ne anlamı var?
~Sonsuza dek yaşasaydın daha mı anlamlı olacaktı yani?
•Sanırım hayır ama bunu anlamak için daha çok zamana sahip olurdum.
~Belki de bize hayatta tutan ölümün ta kendisidir. Bir zaman sınırı olmadan yaşamak çok daha zor.