Sen adını bilmiyor musun kanka? Kimse sana adınla seslenmedi mi, diye sordum . _"Yok hatırlamıyorum hiç .Yani onlar biliyorsun bana genel olarak tembel falan diyorlar." dedi başını yere indirip.
Başkalarından saygı, ilgi ya da sevgi bekliyorsan, önce sırasıyla kendini borçlusun bunları .Kendini sevmeyen birinin sevilmesi mümkün değildir. Sen kendini sevdiğin halde dünya sana diken yolladı mı ,sevin. Yakında Gül yollayacak demektir.