Cansugul

Cansugul
@Cansugulll
Ara sıra geliyorsun aklıma, banane diyorum benim derdim yeter bana banane! alıştım mı yokluğuna? vaz mı geçiyorum, varlığından? tedirginim aslında, ya başkasını seversem? inan o zaman seni hayatım boyunca affetmem. .../ Özdemir Asaf
İlişkiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Net
Şu öğüdü veriyorum sana: Başkasıyla gelen mutluluk, başkasıyla gidecektir•!°°
-Ben ölürsem küllerimi onun gamzelerine gömsünler Olric. -Siz öldüğünüzde eğer gülüyorsa o küller okyanusa yakışır efendimiz.
Felsefe
Ne de güzel demiş Müslüm baba: Ne güzeldi ümitlerim kırdı gitti sevdiklerim...'
Müzik