Gerçekten hastası gibi bir şeydim. Ediz de Ediz diye kendimi yırtardım ama kitabı atlamadan okuyamıyorum. Yani o betimlemeler...
O kadar fazla ki! İnsanı boğmaktan başka bi işe yaramıyor.
Çok büyük bir beklenti ile başlamıştım ama sanırım yanlış yaptım. Kitap kötü değil fakat çok çekici de gelmedi. Yine de can sıkıntısı halinde okunabilir.