Yazarın ilk okuduğum kitabı dilini çok sevdim.
Hiç Jane Austen romanı okumamış birisi olarak bu kitap sayesinde nasıl bir içeriğe sahip olduğunu öğrenmiş oldum :)
O kadar samimi bir kitaptı ki, olayların Büyükada'da geçmesi başlı başına güzel
Hikaye,Günsel’in annesinin tanıdığı bir ailenin oğlu ile görüşme ayarlaması ve Günsel’in o görüşmeye istemeyerek gitmesi ile başlıyor.Tüm görüşme boyunca Günsel’in yaptığı konuşmalarını duyup dalga geçen Orhan'la ve Günsel'in karşısındaki ev olan Daktilo'yu almasıyla olaylar devam ediyor
♡