Sadecesuveyda

Geçmişe başka ne yapılabilir ki?Ancak gülünür… Gülünür değil mi? Çünkü yaşarken çok ağladık.
Reklam
Oysa kara görünmüştü… Çok uzakta değildi.Sanki bir kulaç atsam oradaydım,kıyıda.Sanki tamamdı her şey,güneş tepede,rüzgar bizden yana…Ama fırtına beklemez körfeze girmeni.Olsun.Kaç gez ulaştı bu yorgun gemi o kıyıya.Yelkeni yırtık olsa da kaptanı bırakmaz dümeni…
Kendini meşgul edemeyen insan,başkasının hayatıyla meşgul olur.
Nerde yitirsem hep sende buluyorum başlangıçlarımı
Edebiyat
Bir türlü bitmez dar geçitler yol uzun kent uzak kim bilir direncin tünellerinde daha nice zincirler kırılacak
Edebiyat
Reklam