Oysa kara görünmüştü…
Çok uzakta değildi.Sanki bir kulaç atsam oradaydım,kıyıda.Sanki tamamdı her şey,güneş tepede,rüzgar bizden yana…Ama fırtına beklemez körfeze girmeni.Olsun.Kaç gez ulaştı bu yorgun gemi o kıyıya.Yelkeni yırtık olsa da kaptanı bırakmaz dümeni…