Ölüm çok güzel bir şey olmalı. Başının üstünde çimenler salınırken yumuşacık kahverengi toprakta yatmak ve sessizliğe kulak vermek. Ne dün, ne yarın. Zamanı unutmak, hayatı silmek, huzura kavuşmak.
Ah! Neyi okuyup neyi okumayacağımız konusunda katı kurallar koymak ne kadar saçma. Modern kültürün yarısından fazlası okumamamız gereken kitaplara dayanıyor.