Arkasındaki yazıya bakınca çok neşeli bir kitap olacağını düşünmüştüm, öyle olmadı. Kitaptan hüzün eksik olmadı bu benim için sorun değildi. "Hikayeler" bir kaç kişinin etrafında şekilleniyordu bunlara bence Alix'in papaz olan eşi de eklenmeliydi. Kitap başarılı diyebileceğim bir dil seviyedeydi, kitap ve yazar hakkında bazı sitelerde çok olumsuz eleştiriler gördüm ve bunların abartıldığını düşünüyorum. Bir de kitap seri halindeymiş onları da okuyup yorum yapmak daha doğru olur diye düşünüyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖