Şairin dediği gibi;
Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur..
Can da, inci mercan da..
Herkes aynı değilki azizim, yüzlerce kalbi ziyan edende var, bir kalbi yüzbin defa sevende var...
Yazarın kendisini sevdiğimden midir bilmem ama kitabı okudukça insana huzur veren bir yönü var.Kitapta sabrın ve Allah için sevmenin güzelliğinden o kadar muhteşem bahsedilmiş ki okuduğunuz zaman sizi alıp götürüyor. Kitabı okuduğunuz zaman beğeneceğiniz bir çok söz karşınıza çıkacak. Ayrıca zaman zaman kendinizden bir parçalar bulabilirsiniz.
FesleğenHikmet Anıl Öztekin · Destek Yayınları · 202017,2bin okunma