Aşk birini değiştirmeye çalışmadan sevmektir... Yanında kendin olabilmek, evindesin gibi hissetmek.. Güvende hissetmek... Aşk - aşk nedir diye sorulunca bir cevap bulamamaktır... Çünki aşkın bir tarifi yoktur...O anlatılmaz sadece yaşanır...Ve bana göre her insan hayatında bir kez olsa bile o hissi tatmalı...yoksa hiç yaşanmamış demektir