Er ya da geç yollarınızın ayrıldığı bir zaman gelir. Herkes bir gün tekrar buluşacaklarını düşünerek kendi yolunu seçer. Ancak zamanla daha da uzaklaşırlar. İlk başta bunun normal olduğunu düşünüyorsunuz: “Siz birbiriniz için yaratılmışsınız; çünkü er ya da geç her şey eski haline dönecek.” Ancak bu gerçekleşmez. Bunun yerine kış gelir. Ve birden her şeyin bittiğini fark ediyorsunuz. Son olarak. Ve şu anda anlıyorsun
bazı şeylerin hayatta yalnızca bir kez gerçekleştiğini. Ve onu tekrar hissetmeye ne kadar çabaladığın önemli değil.
Bir daha asla gökyüzünün üç metre üstüne çıkamayacaksın...❄