Cegerxwin

Cegerxwin
@Cegerxwinn
لَا أُحِبُّ الْآفِلِينَ..!
Ey Oğul! Kim bilir kaç geceyi ilim için kitap başında geçirerek ihya ettin, kendini uykudan mahrum ettin, nice fedakârlıklarda bulundun... Eğer ilim yolunda harcadığın bunca çaba dünyevi menfaat ve çıkar temin etmek, itibar ve makam sahibi olmak ve de akranlarına ve emsallerine karşı övünmek içinse Vay hâline..!
Sayfa 24
Alıntı
GS1905 isimli okura yanıt verildi
Cegerxwin
Rica ederim güzel kardeşim, beğenmene sevindim. Rabbim istifade edenlerden eylesin 🤲