Cem Efe Kaynak

Cem Efe Kaynak
@CemEfe24
İçimi Dökmek?
Profilimde kral katili serisine tekrardan başladığımı belirtmiştim bu seriye aşina insanlar neden oturup ilk kitap hakkında düşüncelerimi bitirdiğim zaman sıcağına sıcağına yazmadan ikinci kitaba başladığımı anliyacakalrdir. İkincisini bitirmedim dürüst olmak gerekirse bitireceğim zaman içine düşeceğim boşluk hissinden o kadar korkuyorum ki her gün on on beş sayfadan fazlasını okumaya da kıyamıyorum. Kitabın son iki yüz sayfalık kısmına gelmişken buraya içimi dökmem gerektiğini düşündüm. Spoilerr gireceğim kendim için yazıyorum sonuçta bunları ama bu seriyi merak eden ve üçüncü kitap kesin kes bir şekilde çıkmadan seriye başlama gafletine düşmeyi düşünenlere olan saygımdan uyarımi yapıyım. Felurian kısmındaki lore dumptan sonra kafamda oluşan sorular ve içimi kaplayan kıpır kıpır duygular bu yazının temel doğuş sebebi. Benim derdim klasik sorularla değil (kvothe gerçekten kralı öldürdü mu? Denna'nin hamisi kim? Kvothe isimlendirme ve bag kurma yeteneklerini kaybetti mi?) benim derdim serinin geleceği ile ilgili hem hikayesel hem de yazar açısından. İlk önce kolaydan başlayalım hikayeler kısımdan sadece felurian kısmında cthaeh ile konuştuğu söylediği kısımda bastın tarihçiyi bölüp sinir krizi geçirdiği anda dogan soruların cevabı için bile ömrümden temiz bir ay veririm icim içimi kemiriyor desem yeri herhalde. Serinin geleceğinde beni aşıl endişelendiren yazar kısmı,rothfuss bey abimiz hayranlarının bu seriyi yeri göğe sığdıramadığınin farkında olacak ki verdiği demeçlerde kitabin çıkmamasındaki en buyuk sebeplerden birinin hayranları memun edememe korkusu olduğunu sıkça dile getiriyor. Sonuna kadar haklı kendimden pay bicirsem fevkaladenin fevkinden asagasi bir eser olursa ağzımda buruk bir tatla ayrılacağım kesin, bu işleri zora sokuyor tabi. Kitabının
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başlangıç?
İnsanın en çok yarım bırakılanlar sıkıyor hele ki sizin kontrolunuzde olmayan şeyler yazarının o harika kafasının içinde neler geçiyor bilmiyorum ama umarım sorunlarını en kısa zamanda saglikli bir şekilde atlatır. Yıllar önce koca koca kitaplara karşı kitaplara karşı korkumu yendiren içsel sorgulamayı ve düşünmeyi hayatımın iyi yada kötü parçası yapan bu şahesere yeniden başlamanın acı tatlı burukluğu icindeyim.Kitaplar ve edebiyat üstüne yazmak, içimi dökmek için kimileri için yanlış bir başlangıç kitabi olabilir ama mütevazi kutuphanemin daha da önemlisi benliğim temel taşlarının en önemlilerini atmamı sağlayan bu kitabi fikirlerimi yazmayı başlatmak için kullanmak en doğru karar olucak gibi. Rüzgarın Adı
Duygu ve Düşünce