Profilimde kral katili serisine tekrardan başladığımı belirtmiştim bu seriye aşina insanlar neden oturup ilk kitap hakkında düşüncelerimi bitirdiğim zaman sıcağına sıcağına yazmadan ikinci kitaba başladığımı anliyacakalrdir. İkincisini bitirmedim dürüst olmak gerekirse bitireceğim zaman içine düşeceğim boşluk hissinden o kadar korkuyorum ki her gün on on beş sayfadan fazlasını okumaya da kıyamıyorum. Kitabın son iki yüz sayfalık kısmına gelmişken buraya içimi dökmem gerektiğini düşündüm. Spoilerr gireceğim kendim için yazıyorum sonuçta bunları ama bu seriyi merak eden ve üçüncü kitap kesin kes bir şekilde çıkmadan seriye başlama gafletine düşmeyi düşünenlere olan saygımdan uyarımi yapıyım. Felurian kısmındaki lore dumptan sonra kafamda oluşan sorular ve içimi kaplayan kıpır kıpır duygular bu yazının temel doğuş sebebi. Benim derdim klasik sorularla değil (kvothe gerçekten kralı öldürdü mu? Denna'nin hamisi kim? Kvothe isimlendirme ve bag kurma yeteneklerini kaybetti mi?) benim derdim serinin geleceği ile ilgili hem hikayesel hem de yazar açısından. İlk önce kolaydan başlayalım hikayeler kısımdan sadece felurian kısmında cthaeh ile konuştuğu söylediği kısımda bastın tarihçiyi bölüp sinir krizi geçirdiği anda dogan soruların cevabı için bile ömrümden temiz bir ay veririm icim içimi kemiriyor desem yeri herhalde. Serinin geleceğinde beni aşıl endişelendiren yazar kısmı,rothfuss bey abimiz hayranlarının bu seriyi yeri göğe sığdıramadığınin farkında olacak ki verdiği demeçlerde kitabin çıkmamasındaki en buyuk sebeplerden birinin hayranları memun edememe korkusu olduğunu sıkça dile getiriyor. Sonuna kadar haklı kendimden pay bicirsem fevkaladenin fevkinden asagasi bir eser olursa ağzımda buruk bir tatla ayrılacağım kesin, bu işleri zora sokuyor tabi. Kitabının