Cem

Cem
*Herkesin gördüğünü gör , kimsenin düşünmediğini düşün. *İnsanın hayatını 2 şey değiştirir ; Okuduğu Kitaplar ve Tanıştığı İnsanlar instagram.com/cem_sofu
Gayrimenkul Danışmanı
Lise
Tuzla İSTANBUL
Karasu SAKARYA, 10 Haziran 1977
1225 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hiç bir ilişkinin üzerinde güneş sürekli parlamaz , fakat iki insan bir şemsiyeyi paylaşıp , fırtınaları birlikte atlatabilirler.. (Paulo Coelho)
1000k
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dünyada yapılan kalıcı ve muhteşem işlerin tümü , düşünen insanlar tarafından ortaya konmuştur.
Sayfa 128·Kitabı okudu
Kişisel Gelişim
“Kendinizi başkasına anlatmayın.. Sizi sevenin buna ihtiyacı yoktur. Sevmeyen de inanmayacaktır zaten.. Onun hayatında bir seçeneksen, Onun senin bir önceliğin olmasına izin verme. İlişkiler en iyi dengeli olduğunda yürür.. Uyandığında iki seçeneğin var.. Tekrar uyuyup bir rüya görmek, ya da uyanıp rüyanın peşinde koşmak.. Bize değer verenleri ağlatır, vermeyenler için ağlarız.. Bizim için hiç ağlamayacaklara değer veririz.. Garip ama gerçek.. Bir kez bunu anlasak değişmek için hiçbir şey geç değil.. Mutluyken söz, üzgünsen cevap, öfkeliysen karar verme.. Zaman nehir gibidir.. Aynı suda iki kez yıkanılmaz.. An’ı yaşa, geçen su bir daha gelmez.. Hep meşgulsen, hiç müsait olamazsın.. Hep zamanının olmadığını söylersen, hiç zamanın olamaz.. Hep ‘yarın yapacağım’ dersen, yarın hiç gelmez…” (Herakleitos)
1000k
Gölgeler düşse de yüreğinin üstüne Güneşini sakın söndürme, Umut yoksa yarınlar uzak kalır insana, Unutma ; Bir Sen Daha Yok Bu Dünyada... Gerçek şu ki… Sizden başka kimse sizin hayatınızı iyileştiremez “Bir kere umudu seçersen, her şey mümkün olabilir.” (Christopher Reeve)
1000k
Kazım KOYUNCU Anısına Sevgiyle
Ben nereden bilecektim ki; Ölümün ince belli bir bardak çayla, dudak arasında olduğunu...! Kazım Koyuncu ( 25 Haziran 2005) Seninle aynı zaman diliminde yaşamaktan ve seni tanımaktan dolayı çok şanslıyız. İşte gidiyorum Bir şey demeden Arkamı dönmeden Şikayet etmeden Hiçbir şey almadan Bir şey vermeden Yol ayrılmış, görmeden gidiyorum Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde Yürüyorum sanki senin yanında Sesin uzaklaşır her bir adımda Ayak izim kalmadan gidiyorum Gerdiğin tel kalbimde kırılmadı Gönül kuşu şarkıdan yorulmadı Bana kimse sen gibi sarılmadı Işığımız sönmeden gidiyorum...
1000k