*Herkesin gördüğünü gör , kimsenin düşünmediğini düşün.
*İnsanın hayatını 2 şey değiştirir ; Okuduğu Kitaplar ve Tanıştığı İnsanlar
instagram.com/cem_sofu
“Kendinizi başkasına anlatmayın..
Sizi sevenin buna ihtiyacı yoktur.
Sevmeyen de inanmayacaktır zaten..
Onun hayatında bir seçeneksen,
Onun senin bir önceliğin olmasına izin verme.
İlişkiler en iyi dengeli olduğunda yürür..
Uyandığında iki seçeneğin var..
Tekrar uyuyup bir rüya görmek, ya da uyanıp rüyanın peşinde koşmak..
Bize değer verenleri ağlatır, vermeyenler için ağlarız..
Bizim için hiç ağlamayacaklara değer veririz..
Garip ama gerçek..
Bir kez bunu anlasak değişmek için hiçbir şey geç değil..
Mutluyken söz, üzgünsen cevap, öfkeliysen karar verme..
Zaman nehir gibidir..
Aynı suda iki kez yıkanılmaz..
An’ı yaşa, geçen su bir daha gelmez..
Hep meşgulsen, hiç müsait olamazsın..
Hep zamanının olmadığını söylersen,
hiç zamanın olamaz..
Hep ‘yarın yapacağım’ dersen, yarın hiç gelmez…”
(Herakleitos)
Gölgeler düşse de yüreğinin üstüne
Güneşini sakın söndürme,
Umut yoksa yarınlar uzak kalır insana,
Unutma ;
Bir Sen Daha Yok Bu Dünyada...
Gerçek şu ki… Sizden başka kimse
sizin hayatınızı iyileştiremez
“Bir kere umudu seçersen,
her şey mümkün olabilir.”
(Christopher Reeve)
Ben nereden bilecektim ki;
Ölümün ince belli bir bardak çayla,
dudak arasında olduğunu...!
Kazım Koyuncu ( 25 Haziran 2005)
Seninle aynı zaman diliminde yaşamaktan
ve seni tanımaktan dolayı çok şanslıyız.
İşte gidiyorum
Bir şey demeden
Arkamı dönmeden
Şikayet etmeden
Hiçbir şey almadan
Bir şey vermeden
Yol ayrılmış, görmeden gidiyorum
Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde
Yürüyorum sanki senin yanında
Sesin uzaklaşır her bir adımda
Ayak izim kalmadan gidiyorum
Gerdiğin tel kalbimde kırılmadı
Gönül kuşu şarkıdan yorulmadı
Bana kimse sen gibi sarılmadı
Işığımız sönmeden gidiyorum...