"..... . Peki Peder Ambrosio, unutmaya çalışacağım. Çünkü bağışlamaya inanmıyorum."
"Unutmakla bağışlamak arasında ne fark var? "
"Bağışlarken kişi her şeyi unutuyor. Ama yalnızca unutmakla, pek çok kez insan yeniden anımsamaya başlıyor."
Zor bir süreç. ....Bir anda gelen bırakmam gerek düşüncesi ile elime tesadüfen geçen bu kitapla bırakabilecegime inandım ki daha ilk sayfasında korkuya kapıldım. Sonunda ne gibi mucize olacak diye bekledim merak ettim devam ettim. Siz beklemeyin mucize gelmeyecek. Mantığa oturtma sistemi güzel. Biliyoruz fakat itiraf etmekten çekiniyoruz. Bir nedenden yapamıyoruz. Sigaradan önceki hayatımı üzüldüğüm zaman sevindiğim zaman ne yaptığımı hatırlamıyorum. Bir kayıp işte.... yazacaklarımı bile toparlayamıyorum. Ama okurken erken davranıp bıraktım dedim kitap her ne kadar devam edin desede süreç boyunca. Dememe ragmen Gün-de en fazla 3 içtim ama her ictigimde gereksiz olduğunu bilerek içtim. Son 30 sayfayı okumaya korktum bırakacaktım çünkü biliyorum. 30 sayfa 4 günde bitti. Bugün son sigaramı yaktım ve son.
"...Öldürmek, Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek... Ve bir gün büsbütün ölecek."