"..... . Peki Peder Ambrosio, unutmaya çalışacağım. Çünkü bağışlamaya inanmıyorum."
"Unutmakla bağışlamak arasında ne fark var? "
"Bağışlarken kişi her şeyi unutuyor. Ama yalnızca unutmakla, pek çok kez insan yeniden anımsamaya başlıyor."
"...Öldürmek, Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek... Ve bir gün büsbütün ölecek."
Hani derler ya, yasamak ve görmek gerek, bu zamana bağlı bir sorundur ve bazı şeyleri görmek nasip olmazsa eğer, bu sadece yeterince yasayamadigimizdan olacaktır.