"Hayat devam ediyor," diyorlar ya, bence yalan. Hayat bir yerden sonra duruyor. Ben hâlâ onun bana ben en kıymetli varlığıymışım gibi baktığı kahvedeyim. Böyle, sonsuzluğa bakar gibi bakıyordu. Ne bileyim ben tarif edemiyorum. Belki onun karısı, bu bakışı daha güzel tarif edebilirdi. İş karşılaştırmaya vurunca, " Hangimiz daha iyi dolma sararız acaba?"ya kadar gidiyor zaten.