Claire

Hikâyemi kendime anlatıyorum. Henüz anlayabilmiş değilim.
Sayfa 45·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben bağışlarım. Geriye hüzün kalır.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Elimizde kalanlar yaşadığımız günlerin bir tortusudur. Şu gün ne veriyor, bilmiyoruz. Yıllar sonra tortusunu tadınca bileceğiz.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Oysa bahardayız. Hangi yaşımızın baharı olursa olsun, çiçekleri sevmek gerek.
Sayfa 45·Kitabı okudu
İnsana yaşamın böylesine aptal ve sıkıcı olmadığını öğreten kitaplar vardır değil mi? Bir yanlışlığı düzeltmeğe çalışan kitaplar... ama ben hiç aramadım onları. Belki vaktim olmadı. Hem insanın bir yerde denenmemiş bir umudu olmalı bence... Saklı kalmalı.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Alıntı